Правила користування онлайн-сервісом Завезу.
1. Загальні положення:
1.1. Правила користування онлайн-сервісом Завезу (далі - "Правила") є невід'ємною частиною Публічної оферти договору на надання послуг (далі - "Оферта").1.2. Компанія залишає за собою право вносити зміни в Правила. У разі внесення змін, такі зміни вступають в силу з моменту розміщення оновленої редакції Правил на онлайн-сервісі.
1.2. Всі терміни що використовуються в Правилах, якщо контекст не вимагає іншого, використовуються у наступних значеннях:
Авто – транспортний засіб Виконавця, який може здійснювати виконання замовлення та відображається у профілі перевізника у каталозі.
Авторизація – введення індивідуального логіну та паролю для входу в особистий кабінет для подальшого користування сервісом.
Активні – замовлення, які були підтвердженні клієнтом для виконання перевізником.
Виконавець або Перевізник – зареєстрована на онлайн-сервісі приватна особа, фізична особа-підприємець або ТОВ, що надає певний вид послуг, вказаних у його профілі.
Виконані – активні замовлення перевізника, які клієнт позначив як завершене.
Відгук – зворотній зв’язок від замовника щодо якості та/чи інших критеріїв виконання замовлення.
Відгукнутись – функція, якою може скористатися перевізник, щоб встановити свою ціну на Замовлення та надіслати свою пропозицію клієнту.
Габарити – розміри авто, вказані перевізником при реєстрації у метрах та розміщені у порядку довжина, ширина, висота.
Договірна ціна – ціна, що встановлюється перевізником та замовником після оголошення усіх деталей замовлення.
Додаткове авто – будь-який зареєстрований транспортний засіб, що був зареєстрований після додавання першого авто за додаткову плату.
Замовлення – інформація, розміщена на онлайн-сервісі клієнтом, яку бачать усі користувачі онлайн-сервісу та на яку можуть відгукуватися виконавці.
Замовник або Клієнт – це користувач онлайн-сервісу, що пройшов реєстрацію та створив кабінет Клієнта для створення майбутніх замовлень.
Запропоновані перевізники – список із перевізників, які відгукнулись на замовлення клієнта та відображаються під активним замовленням у профілі клієнта.
Кабінет – сторінка, що створюється для замовника або перевізника після реєстрації на онлайн-сервісі. У кабінеті надається доступ до додаткових послуг онлайн-сервісу в відповідності до типу зареєстрованого користувача.
Каталог – структурований список зареєстрованих перевізників з можливістю сортування для полегшеного пошуку виконавця.
Користувач — будь-яка дієздатна фізична особа, фізична особа-підприємець або юридична особа, яка прийняла умови Політики конфіденційності. Користувач може зареєструватися на онлайн-сервісі як замовник або клієнт та / або виконавець або перевізник.
Обраний перевізник – виконавець, якого клієнт обрав для виконання замовлення. Для зміни перевізника, потрібно відмовитись від виконавця і обрати нового із списку запропонованих перевізників.
Онлайн-сервіс – веб-платформа для пошуку перевізників та створення замовлень для виконання послуги.
Онлайн-чат – можливість написати повідомлення клієнту або перевізнику на онлайн-сервісі.
Пароль – набір цифр, літер чи символів (на зразок: ! @ # $ % ^ & *), що є унікальним для входу у кабінет.
Перевірений перевізник – виконавець, які надав офіційний документи для підтвердження ідентифікації особи та/або компанії.
Передплата – грошовий внесок перевізника за 30 днів користування послугами онлайн-сервісу.
Підняти авто – підняття авто вище усіх уже зареєстрованих перевізників.
Повторно відгукнутись – функція, яка дозволяє перевізнику відгукнутися на замовлення ще раз, якщо від нього відмовились попереднього разу.
Послуга – тип замовлення, що може бути виконаний перевізником.
Пропозиції – актуальні замовлення, що були створені клієнтами онлайн-сервісу та на які перевізник може встановити свою ціну, щоб стати виконавцем даного замовлення.
Профіль – сторінка перевізника, на якій відображаються дані, вказані при реєстрації в кабінеті.
Рейтинг – це середнє значення усіх відгуків перевізника, що рахується за шкалою від 1 до 10.
Спецтехніка - це складний механізм, транспортний засіб, або машина, яка має певне призначення і виготовляється з урахуванням сфери застосування та призначена для прискорення та підвищення ефективності виконання завдань.
Сповіщення – повідомлення, які отримують клієнт та перевізник щодо змін у профілі, кабінеті або замовлення.
ТОП – позначка, що відображається на фото авто перевізника у каталозі та дозволяє знаходитись вгорі списку до моменту закінчення передплати.
Фото - зображення документів, авто чи інших предметів для покращення профілю виконавця або детальнішого опису замовлення.
2. Порядок реєстрації користувачів:
2.1. Реєстрація виконавців або перевізників:
2.1.1. На сайті передбачено три типи перевізників:
2.1.1.1. Приватний перевізник - фізична особа, яка не зареєстрована як суб'єкт підприємницької діяльності і яка не виступає в ролі офіційного представника юридичної особи.
2.1.1.2. Фізична особа-підприємець - фізична особа-підприємець або юридична особа (уповноважений представник). У разі реєстрації в якості ФОПа, це буде відображатися у профілі перевізника.
2.1.1.3. ТОВ - фізична особа-підприємець або юридична особа (уповноважений представник).
2.1.2. Реєстрація перевізника здійснюється в два основні етапи:
2.1.2.1. Створення профілю перевізника та заповнення усіх даних виконавця. Для отримання позначки «Перевірений перевізник» необхідно обов’язково завантажити офіційні документи, вказані при реєстрації.
2.1.2.2. Реєстрація авто або спецтехніки, яка буде надавати вказані при реєстрації послуги та відображатися у каталозі.
2.1.3. Адміністрація сайту має право відхилити анкету перевізника, якщо:
2.1.3.1. Користувач вже має профіль створений на онлайн-сервісі.
2.1.3.2. Документ, наданий користувачем значиться викраденим або втраченим.
2.1.4. Після виконання всіх дій, зазначених в п.2.1.2.1 Правил, користувач отримує статус "Перевіреного перевізника" і отримує можливість доступу до розміщених на сайті замовлень.
2.2. Реєстрація Клієнта:
2.2.1. Реєстрація користувача в якості клієнта здійснюється на сторінці створення замовлення або заповнивши форму реєстрації.
2.2.2. Користувачеві необхідно вказати ім'я, контактний номер телефону українського оператора та адресу електронної пошти. На вказаний номер телефону буде надіслано смс-повідомлення з кодом для аутентифікації користувача.
2.3. Користувач використовуючи один обліковий запис не може бути одночасно зареєстрований як замовник і перевізник. Якщо замовник бажає стати перевізником або перевізник бажає бути замовником, для цього потрібно створити новий профіль
3. Профіль Перевізника:
3.1. Профіль перевізника містить наступну інформацію: ПІБ, місто, номер телефону, адрес електронної пошти. У разі необхідності зміни інформації, перевізник може зробити це самостійно через профіль у своєму кабінеті.
3.2. Авто. Сторінка, на якій відображаються всі зареєстровані авто з можливістю додати нове або редагувати уже створені. Перевізник може обрати декілька категорій, згідно яких виконавець отримуватиме сповіщення про замовлення. Також на цій сторінці є можливість встановити фіксовану або договірну ціну за послуги даного авто.
3.3. Замовлення. На цій сторінці розміщуються пропозиції від клієнтів, активні замовлення, які повинен виконати перевізник та уже виконані замовлення.
3.3.1. Пропозиції. На цій сторінці відображаються усі створені клієнтами замовлення, щоб відповідають критерія авто, вказаних при реєстрації транспортного засобу. Перевізник має можливість відгукнутись на замовлення, вказавши свою ціну за його виконання бо відмовитись від нього – в такому разу замовлення зникає із списку запропонованих і більше не буде відображатися перевізнику.
3.3.2. Активні. Замовлення переходить на сторінку активні у випадку, коли перевізник встановив свою ціну на замовлення у вкладці пропозиції та клієнт підтвердив даного перевізника як виконавця свого замовлення. Для узгодження та/або зміни деталей, перевізник або клієнт можуть зв’язатися через онлайн-чат або за номером телефону.
3.3.3. Виконані. Коли активне замовлення буде виконане, клієнт підтвердить його завершення та залишить свій відгук. Перевізник зможе переглянути це замовлення у розділі виконані, а також обрати самостійно чи потрібно це замовлення відображати у профілі перевізника.
3.4. Сповіщення. Сторінка, де відображаються усі повідомлення від онлайн-сервісу з нагадуваннями або сповіщеннями про зміни у вашому профілі чи замовленнях.
3.5. Передплата. Для перевізника користування онлайн сервісом є платним. На сторінці передплати перевізник може бачити дату її закінчення, а також скористатись такими додатковими платними функціями як підняти авто або позначка «ТОП».
3.6. Відгуки та рейтинг. Ці дані формуються на основі зворотного зв’язку від клієнтів, чиї замовлення виконав перевізник. У перевізника відображаються усі відгуки, які залишили клієнти після виконання замовлень і у нього немає можливості їх редагувати чи обирати які відгуки будуть відображатись у їхньому профілі. Рейтинг вираховується як середнє значення із рейтингів усіх виконаних замовлень по шкалі від 1 до 10.
4. Рейтинг Профілю:
4.1. Рейтинг перевізника розраховується виходячи з кількості отриманих оцінок від клієнтів для яких перевізник виконав замовлення.
4.2. Усі оцінки відображаються у профілі перевізника і він немає можливості їх редагувати та/або видаляти.
4.3. Рейтинг визначається як середнє значення усіх оцінок перевізника за виконані замовлення.
4.4 Рейтинг авто формується як середнє значення за усі виконані замовлення, а рейтинг профілю формується із середніх рейтингів усіх авто відповідно.
5. Блокування та видалення профілю Користувача:
5.1. Адміністрація сайту блокує профіль користувача при фіксації аномальних подій. Аномальними подіями вважаються:
5.1.1. Розміщення 5 оголошень від замовника протягом години.
5.1.2. Реєстрація 4 виконавців з однієї ІР адреси.
5.1.3. Розміщення відгуків та оцінок 10 разів протягом години.
5.2. Блокування користувача поділяється на три рівні:
5.2.1. Легкий рівень блокування – профіль користувача заблоковано на 12 годин з моменту виявлення аномальної активності.
5.2.2. Сильний рівень блокування – профіль користувача заблоковано на 3 календарні дні з моменту виявлення аномальної активності.
5.2.3. Постійне блокування – профіль користувача заблокований без можливості його відновлення з моменту виявлення аномальної активності.
6. Передплата:
6.1. Користування онлайн-сервісом є платним для перевізників.
6.1.1. Передплата коштує 369 гривень та надає доступ до створення профілю та реєстрації одного транспортного засобу на онлайн-сервісі. Також перевізник отримує доступ до усіх замовлень, створених клієнтами, та має можливість відгукуватись на пропозиції.
6.1.2. Одна передплата надає доступ до користування онлайн-сервісом на 30 календарних днів.
6.2 Додаткове авто.
6.2.1. Кожне зареєстроване додаткове авто коштує 229 гривень. Додаткове авто можна зареєструвати тільки при оплаченій передплаті.
6.2.2. Ціна за перший місяць передплати авто може відрізнятися. Перший місяць оплати додаткового авто здійснюється за таким розрахунком: кількість днів до завершення підписки помножити на вартість додаткового авто за день ( 7 гривень 60 копійок). З наступною оплатою підписки на 30 днів вартість додаткового авто становитиме 229 гривень як за 30 днів.
6.2.3. Якщо ви не бажаєте оплачувати додаткове авто, його потрібно видалити. Примітка: усі дані профілю цього авто будуть безповоротно видалені з профілю перевізника. Для відновлення транспортного засобу, потрібно заново зареєструвати додаткове авто.
6.2.4. Додаткові послуги для авто.
6.2.4.1. ТОП. Вартість додатковї послуги – 149 гривень за 30 календарних днів. Позначка ТОП відображається поверх фото авто та залишає ваше авто вгорі вище нових зареєстрованих користувачів.
6.2.4.2. Підняття вгору списку вартує 49 гривень та одноразово підіймає ваше авто вище усіх уже зареєстрованих перевізників.
6.3. Оплата замовлення.
6.3.1. Визначення ціни замовлення залишається на відповідальності клієнта та перевізника. Відображення цін на сайті є умовним орієнтиром для обох сторін замовлення. Оплата за надані послуги відбувається між замовником та перевізником без посередництва онлайн-сервісу.
7. Розміщення Замовлення на сервісі:
7.1. Замовнику для розміщення замовлення на онлайн-сервісі необхідно вказати наступні дані: категорію замовлення, фото замовлення, детальний опис замовлення, місце, дату та час виконання замовлення, вартість роботи, спосіб оплати, контактні дані (якщо замовник не авторизований на сервісі).
7.2. Після збереження даних, онлайн-сервіс автоматично сповіщає перевізників про створення нового замовлення.
7.3. У разі якщо виникла потреба змінити деталі замовлення, його можна редагувати.
7.4. Замовник отримає сповіщення від онлайн-сервісу у випадку, якщо на дане замовлення відгукнуться перевізник.
7.5. Оплата замовлення здійснюється між замовником та перевізником без посередництва онлайн-сервісу.
7.6. Вибір перевізника залежить тільки від замовника.
7.6.1. Якщо замовник бажає змінити виконавця, він може відмовитись від перевізника і обрати іншого серез списку запропонованих перевізників.
7.6.2. Якщо перевізник відмовиться від виконання замовлення, клієнт отримає сповіщення про дану подію.
7.7. Коли замовник обирає перевізника для виконання замовлення, у них з’явиться можливість зв‘язатись один з одним за допомогою онлайн-чату та/або за номером телефону.
7.8. Після виконання замовлення, клієнт повинен завершити замовлення у своєму кабінеті та залишити відгук про роботу виконавця, щоб замовлення вважалось виконаним.
7.9. Замовник залишає за собою право залишити виконане замовлення або видалити його.
8. Порядок публікації, редагування і видалення відгуків:
8.1. Відгуки на сервісі публікуються у разі закриття замовлення замовником – замовнику надається право залишити короткий опис виконання робіт та поставити оцінку за надання послуги перевізником.
8.2. Перевізник не має можливості редагувати, видаляти та керувати відгуками.
8.3. Якщо перевізник обирає не відображати виконане замовлення у його профілі, відгук про це замовлення залишається у профілі авто, а оцінка впливатиме на рейтинг перевізника відповідно.